jún 19th, 2011

Dnes nám tréningový plán zaslal náš čitateľ Riko. Tento tréningový plán je rysovací.  Rysovací tréning pozostáva zo 7 cvikov na prvé 3 dni. Štvrtý deň cvičíte 5 cvikov na brucho v 4 sériach pre vami zvolený počet opakovaní. Odporúčame ísť poslednú sériu pri cvikoch na brucho do zlyhania.

1.deň
Bicepsový zdvih na lavici s vč 4×15
Bicepsový zdvih v veľkou činkou 4×15
Bicepsový zdvih s jednoručkami 4×30
Koncentrovaný bicepsový zdvih 4×30
Bicepsový zdvih s činkou nadhmatom 4×15
Kladivový zdvih s jednoručkami 4×30
Pull-up na hrazde 4×8-10
2.deň
Tlak na ramená s včinkou 4×15
Predpažovanie s jednoručkami 4×20
Predpažovanie s veľkou činkou 4×10
Príťahy s činkou 4×15
Benchpress 4×20
Rozpažovanie s jednoručkami 4×30
Rozpaženie s jednoručkami na šikmej lavici 4×30
3.deň
Veslovanie s činkou 4×15
Predklon s činkou na ramenách 4×15
Priťahovanie s jednoručkami 4×20
Tricepsový zdvih v ľahu 4×10
Tricepsový tlak v sede 4×15
Benchpress s úzkym úchopom 4×20
Kickback s jednoručkou 4×10 Kickback s jednoručkou
4.deň
5 cvikou na brucho 4xpodľa potreby
Mŕtvy ťah, Výpad, Podrep 4×15
Pull-up na hrazde

Ďakujeme za tréningový plán Rikovi. Budeme radi, ak nám pošlete ďalšie tréningové plány.

This entry was posted on Nedeľa, jún 19th, 2011 at 17:36 and is filed under od užívateľov, pre pokročilých, pre začiatočníkov. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

12 Responses to “Rysovací tréningový plán od Rika”

mato Says:

Kravina :D

Peter Says:

….podľa mňa veľká blbosť………… :)

mikusp Says:

Prečo kravina mne sa to zdá v pohode

mikusp Says:

Prečo kravina?

troll Says:

mmm nooo tak toto sa mi ……….. nepáči :D:D

peter Says:

Mato ma pravdu, je to poriadna blbost, 6 cvikov na biceps v jeden den? mas rozum? celkovy plan je hovadina. v rysovacke je potreba upravit hlavne jedalnicek a vykonavat silovy trening…ale nie 30 alebo 20 opakovani v seriach.. BTW, najprv sa ma cvicit velka partia, potom mala

Peter Says:

moc cvikov na jednu partiu ,(biceps):D weď biceps je malý sval načo 5 cvikov? a na hrudník máš 3 cviky?a pritom je to oveľa vačší sval:-)

Rome Says:

blbost.. tolko seri a opakovani na biceps.. .. to je dobre akorad tak na pretrenovanie.. nic viac.. neni rysovaci trening ale demolicny s tym akorad prides o svalovu hmotu :D

debil Says:

kokotina…… to asi ked chces vyrysovat aj kosti

Feri Says:

Ahoj vedel by si mi poradiť ako spravne cvičiť na rys + ake stravovanie zvoliť?

hHh Says:

Presne ako pises..blbost jak mraky

Zuzbel Says:

Skoro žiadne cviky na nohy, akože veľký vrch a pavúčie nožičky?

Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>