20
aug

Jednoduchý objemový tréningový plán pre každého

Tréningový plán z tohto súdka patrí k objemovým. Dbá sa hlavne na základne cviky ako drep, bench, mŕtvy ťah a zhyby na hrazde. V tomto tréningovom pláne je dôležité aby ste cvičili nasledovným spôsobom. Budete cvičiť požadovaný počet sérii. Každý ďalší tréning však budete meniť počet opakovaní. V tomto tréningu sa necvičí tkz. pyramídovou metódou. Tu cvičíte s rovnakým počtom opakovaní celý tréning. Každý ďalší tréningový týždeň zvýšite váhu závažia.

Pondelok
bench 4×8-12
drep 4×8-10
zhyby 4×8-10
biceps 4×8-10
brucho 4x#

Streda
bench 4×8-12
mrtvy ťah 4×8
triceps 4×8-12
lýtka 4×10-12
brucho 4x#

Piatok
tlak s veľkou činkou na šikmej lavičke4x8-12
drep 4×8-10
biceps 4×8-10
millitary 4×8-10
brucho 4x#

Potrebuješ radu? Tak sa nás opýtaj na fóre .

Tréningové plány

© Copyright 2010-2021 treningoveplany.zaciatocnici.sk. All rights reserved. Created by Dream-Theme — premium wordpress themes. Proudly powered by WordPress.