15
feb

Tréningový plán na doma od nypd55

Čaute cvičenci,
dnes by som Vám chcel predstaviť tréningový plán, ktorý môžete cvičiť doma. Ak ste pracovne vyťažený alebo nechcete platiť fitness centrám tak tento tréning je určený pre Vás. Budete cvičiť 4 krát do týždňa. V každom tréningovom dni sú maximálne 3 cviky. Na tento tréningový plán nepotrebujete žiadne činky, lavičky a podobne. Stačí Vám len váha vlastného tela.

Pondelok

drepy 2x -5-8
kliky 3×2,3,4

Utorok

brucháče 2x 10-15
Drepy s výskokom 2x 8-10

streda-voľno

štvrtok

drepy s výskokom 2x 10-15
kliky 2x 4-6
brucháče 2x 5-10

Piatok

brucháče 2x 5-10
kliky 2x 4-6

sobota-voľno

neďela-volno

Tento tréningový plán nám zaslal náš čitateľ nypd55.
Ďakujeme.

Potrebuješ radu? Tak sa nás opýtaj na fóre .

Tréningové plány

© Copyright 2010-2021 treningoveplany.zaciatocnici.sk. All rights reserved. Created by Dream-Theme — premium wordpress themes. Proudly powered by WordPress.